diumenge, 29 de març del 2020

Versio lliure de la lavanda del jardi


5 comentaris:

  1. Una versió lliure molt bonica, Glòria! No sé si és la quarentena o el no saber què fer, que ens deixa "una mica més inspirats".
    Jo, a més de les aquarel·les, estic dibuixant a l'ordinador un patinet elèctric.
    Al contrari de l'aquarel·la, que és ràpida, dibuixar en pantalla, és més lent... I això, ara, em convé. Ja fa dies que m'allargo la feina.

    ResponElimina
  2. La teva aquarel·la, avui l'he ampliat fora del Blogg i, més gran, encara m'agrada més. S'aprecien millor els detalls. Estupenda!!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies Toni pels teus comentaris encoratjadors. Si t,avorreixes truca,m i xerrem una estona. Ara el que ens sobra es temps

    ResponElimina
  4. M'agradan molt aquestes flors de lavanda i el tractat del difuminat que l'hi has donat, et felicito.

    ResponElimina