dijous, 5 de desembre del 2013

A PINTAR ELS DISSABTES AL MATÍ

Sortida dissabte dia 7 de desembre, a les 9'30 aprox.
Trobada enfront la FUNDACIÓ MIRÓ  (Jardins Parc de Montjuïc)


diumenge, 1 de desembre del 2013

Aquí està l'aquarel·la que vaig dibuixar in situ i pintar a casa. Al principi, el fred semblava que es podia aguantar, i ja en fèia bastant, però a l'estona es va tornar insuportable i vam tenir que fer un pensament de plegar. El lloc es preciós, només per això va valdre la pena, finalment vaig escollir aquesta vista.

Un rincón de Montjuic

Todo iba perfecto hasta que el frío nos paralizó. Tuve que terminarlo en casa imaginando sombras, tan imaginadas que las puse a la inversa de las pintadas por Antonio. Fuimos también con Mercé a este bonito lugar.

Ayer sábado, el día era gris y muuuuyyyyyy frío. Mercè, Eduardo y yo, nos atrevimos a subir a Montjuïc porque la montaña está llena de colores otoñales muy atractivos, que queríamos pintar. Duramos una hora aproximadamente porque se  nos caían los pinceles de la mano y los pies tampoco nos aguantaban. Los mediterráneos no toleramos muy bien el frío, así que tuvimos que refugiarnos en el bar para entrar en calor. Luego en casa he completado lo que inicié y esto es lo que salió.