dissabte, 17 de desembre del 2016

Les dues torres des del Passeig Marítim


Un cop he vist que el dia s'havia aixecat i feia un bon sol, m'ha sabut greu no trobar-nos per pintar com
hauria estat el més aconsellable... I la culpa és, en certa manera, meva. Així és que, del tot penedit, 
he agafat una de les moltes fotos que hi ha de la zona del Port Olímpic 
i m'he obligat a pintar a casa per complir el ritual de penjar alguna aquarel.la. Aquest és el resultat. 

BON NADAL, MOLT BON NADAL !!!


Amic Artur: Sento trencar les teves dots de meteoròleg: el sol ve d'on les fotos del Google-Imatges són fetes;vull dir a l'hora que el sol està a un cantó o l'altre de l'horitzó, i segons l'estació en què la fotografia s'hagi obtingut.
Ja dic en el comentari que vaig fer l'aquarel.la a casa amb un patró de foto Internet. "Les infidelitats", en tot cas són les típiques llicències pictòriques (sublimar les dues torres, abaixar l'horitzó de les palmeres, suprimir la rampa cap a la platja i encongir-ho tot perque el paper del meu bloc no donava per més).
Tot plegat, tant el meu comentari com el teu, són una criaturada més aviat baldera... 
inclosos els elogis exagerats i el ser tant primfilat.

3 comentaris:

  1. Totalment d'acord Antoni, retiro el meu comentari, a més has demostrat que és possible .... a l'estiu. D'altra banda dins de la meva ignorància, entenc la pintura, erròniament, com una reproducció fidel de la realitat, evidentment estic equivocat, el resultat i la plasticitat estan per sobre de la fidel reproducció. Gràcies pels teus ensenyaments Antoni.

    ResponElimina