DISSABTES AL MATÍ
Volem poder mostrar les obres i activitats que realitzem en aquestes sortides
dimecres, 22 de novembre del 2017
DISSABTE, 25 DE NOVEMBRE DE 2017
Tal i com vàrem quedar
TORNEM AL PORT OLÍMPIC.
Sota la balena de ferro a les 10 h. No hi falteu.
diumenge, 19 de novembre del 2017
Al Port Olimpic
21 X 29 cm.
Aquarel·la de Graciela.
Un mati molt agradable . La aquarel-la es lal que va sortir.
dissabte, 18 de novembre del 2017
Avd. del Litoral, des del passeig central.
dimecres, 15 de novembre del 2017
DISSABTE, 18 DE NOVEMBRE DE 2017
Per seguir la tradició, aquest dissabte tornarem al
PORT OLÍMPIC
Com sempre, a les 10 h. i, novament, davant de l'estructura de ferro del peix.
diumenge, 12 de novembre del 2017
Port Olímpic Barcelona - Aquarel·la de Graciela
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)