dissabte, 7 de maig del 2016

Interior jardí urbà

Com que ja va dues setmanes que la pluja ens priva d'anar a pintar, he fet aquesta aquarel.la a casa. 
Així és que he buscat una foto, n'he dibuixat només una part: la d'un indigent dormint en un banc. Darrere hi té un immens mural (que si el suprimia no hauria sapigut quina paret pintar-hi).Sé que queda una mica sorprenent i poc adequat... però, què hi farem! Malgrat tot, el penjo al Blog perquè no quedi buit.


dimecres, 13 d’abril del 2016

DISSABTE, 16 D'ABRIL DE 2016

Tornarem a trobar-nos 
davant del Caixa Forum per pintar pel recinte del
PARC DE MONTJUÏC

(com sempre, a les 10h. del matí).

dilluns, 11 d’abril del 2016

diumenge, 10 d’abril del 2016



Dos notas de la entrañable y mágica montaña de Montjuïc

dimecres, 6 d’abril del 2016

DISSABTE, 9 D'ABRIL DE 2016

Ens trobem a l'Avinguda Rius i Taulet, davant de
CAIXA FORUM
Com sempre, a les 10 h.


(Si els temps ens ho permet, pintarem per la zona del Parc de Montjuïc; si no, entrarem 
al Caixa Forum per veure l'exposició dels Impressionistes i Postimpressionistes).

diumenge, 3 d’abril del 2016