diumenge, 5 de febrer del 2017


Apunte rápido in situ y en casa, pero hay que dejar constancia de la asistencia,..........

dimecres, 1 de febrer del 2017

DISSABTE, 4 DE FEBRER DE 2017

Ens trobem, a les 10 h. del matí, enfront la cafeteria del 
PALAU DE LA MÚSICA


diumenge, 29 de gener del 2017




   Lamento molestaros con mi incompetencia pero espero que poco a poco iré mejorando. Mi primer dibujo acuarelado en el blog como muestra de interés hacia todos vosotros, y gracias Antonio por las molestias que te has tomado para que este beguiner pueda mostrar sus miserias, ahí va la primera.






dimecres, 25 de gener del 2017

DISSABTE, 28 DE GENER DE 2017

Tornem novament a la cafeteria de
EL CORTE INGLÉS.
Com que la voluntat és pintar alguna panoràmica sobre la ciutat des 
d'aquest esplèndid mirador, ens trobarem a dalt.

Ja que l'horari d'apertura dels grans magatzems 
és a les 9,30h. i cal aconseguir una taula arran finestrals, 
qui arribi primer que pugi directament a la cafeteria per prendre lloc.


Per descomptat que qui NO vulgui pintar panoràmiques des de l'aire, 
pot pintar el que li plagui... (!Faltaría más!)