diumenge, 9 de novembre del 2014


4 comentaris:

  1. Veig que també la fotografia digital de la teva aquarel.la t'ha enfosquit l'extrem esquerra.
    De totes maneres, aquest treball està bé. No sé si s'hauria d'ambientar com una platja d'estiu; vull dir amb més gent i algun parasol. Els dos personatges marxant cap el fons ajuden a l'idea de que no és temps de banyar-se. Si aquesta és la teva voluntat, encara està més bé, doncs, la sensació que volies transmetre.

    ResponElimina
  2. Que locutorio de M...! Me tengo que cambiar de ordenador a cada rato!!. Te escribo los comentarios y nada!!.
    Que bien que te ha quedado!!. Colomer me dijo lo de los personajes y me olvidé, pero es cierto como rompen el esquema de soledad que da una playa vacía. Te agradezco a ti y a Dolors y a Antoni los comentarios.

    ResponElimina
  3. Te ha quedado una acuarela estupenda,el cielo precioso Yo también creo que los personajes le dan
    más calidad.

    ResponElimina
  4. Hola Antonio, me gusta tu composición, los colores agrisados, el cielo nublado, los personajes que pasean por la playa y se alejan, el mar en calma........Todo el conjunto me transmite un relajante dia otoñal.

    ResponElimina