dissabte, 8 de març del 2014

Visita a la Barceloneta




6 comentaris:

  1. Mercé molt bones acuarel-les les dues,amb colrs molt acertats.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Veig que, per fi, has penjat l'aquarel.la de la fa dues setmanes. No sé si veus que no està gens malament, al contrari a mí em sembla que és molt més interesant que la d'aquest matí. Almeny l'enquadrament és més original que una panoràmica. Aquest matí jo també he fet una panoràmica, i de la meva no n'estic content del tot.

    ResponElimina
  3. Las dos me gustan, es verdad que la primera por abajo me parece de una composición más acertada, hay menos objetos dispersos y está bien definida, pero las dos están bien.

    ResponElimina
  4. Sí, la segona aquarel·la la tenia preparada i era la ocasió per la temàtica. Antoni, a mi em sembla molt bona la teva panoràmica, jo tampoc estic gaire contenta de la panoràmica però m'ha sortit millor del que em pensava, pots contar el camí que portava en un principi, em falta resumir més. Gràcies pels vostres comentaris.

    ResponElimina
  5. Mercé; la segunda no la había visto, no obstante me quedo con la primera simplemente porque comparto lo señalado por Antonio. No aflojes!

    ResponElimina
  6. Felicidades!!!
    Mucho trabajo y muy interesante...
    Un abrazo

    ResponElimina